Thess Boberg

Fy Fy På Dig Thess!

Publicerad 2011-10-29 16:59:49 i Kära Dagbok,

Nu har jag varit slarvig med att skriva. Jag skyller på att jag har varit trött efter jobbet och helt enkelt inte orkat slå igång datorn.

Måndag - Torsdag har jag typ bara jobbat och sovit känns det som. Det har inte hänt så mycket annat. Har inte haft så mycket ork eftersom att jag fortfarande är förkyld. Snart två månader nu. Prutt!

Igår åkte jag och Julia till Västerås och shoppade. Det blev även några få foton på den fina höstnaturen, men det var ju så tråkigt väder och vi hade tunga kassar och då är det inte lika roligt att fotografera.
Jag hade tänkt att jag skulle köpa lite julklappar, men eftersom att jag inte kommit på vad jag ska köpa till någon och med tanke på att jag inte köpt ett enda klädesplag till mig själv sedan Juni/Juli så blev det bara kläder till mig själv och en t-shirt till Alex. Hela kalaset gick på över 2000 kr. Det svider lite, men jag tycker att jag förtjänar det, så jag är inte bitter.

Ann fyllde år igår, så hon fick en spikmatta av mig och Alex. 
Ikväll ska vi åka in och käka lite smörgåstårta.

Imorgon ska vi åka och hälsa på lilla mormor. Hon fyllde år den 12 så nu är det dags att hon får sitt paket.

Nu ska jag fixa lite foton från igår. Jag lägger upp dem när de är klara.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela