Thess Boberg

Det Är Bara Att Bita I Det Otroligt Sura Och Hemska Äpplet

Publicerad 2011-10-18 13:37:49 i Kära Dagbok,

Hejhej!
Sov nästan inget inatt. Hostade så mycket så när jag försökte svälja gjorde det bajsont. 
Så på 9 rasten ringde jag till husläkaren för att boka om min tid. Så halv 11 idag var jag till husläkaren. Det verkar som att jag har en liten inflammation i sköldkörteln. De väntar på svaren på min ämnesomsättning. Så om de inte hört av sig till nästa vecka och jag fortfarande har ont, ja då måste jag höra av mig igen. Om det inte är en inflammation i sköldkörteln kanske det är körtelfeber. 

Jag får ialla fall fortsätta jobba, bara jag tar det lugnt. Så jag blir hemma imorgon och så jobbar jag på torsdag igen. De på jobbet tycker att jag är galen som håller ut så länge. Men jag är envis, så jag biter ihop.

Nu är det bara att hålla tummarna för att jag blir bättre till nästa vecka. Jag vill inte att de ska sticka i mig igen! Har fortfarande ont i fingret och armvecket.

Det var en liten update från sjuklingen som ligger i sängen och njuter av den nya fina tv som har en otrolig bild!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela