Thess Boberg

12 Veckor Kvar På År 2011

Publicerad 2011-10-03 19:17:51 i Kära Dagbok,

Det har varit en jobbig dag idag. Har haft väldigt ont i halsen så jag har nog druckit en sju koppar te. Ett tag kändes det som att jag hade feber, men jag var nog mest trött. Dessutom har barnen varit väldigt högljuda idag. Så, ja, det har varit en tuff dag.
Men det är bara att ta nya tag imorgon. Hel dag imorgon också. Money money!

Har helt glömt bort att berätta om gårdagen, visserligen hände det inte så mycket.
Jag åkte med Sandra och Maleya till Mickelsmäss. Hade inte tänkt att åka dit i år eftersom att jag tycker det är samma skrot varje år, men Sandra kunde inte komma ihåg att hon hade varit där, så hon undrade om jag kunde följa med. Jag hade ju inget bättre för mig så då kunde jag ställa upp. Men hon höll nog med mig om att det mest bara var skrot.
Sedan kom bror min hem från en kryssning. Äntligen fick jag träffa min käre lille storebror!

Ja, nu har ni fått veta det. Inget märkvärdigt som ni märker, men det är ju som vanligt.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela