Thess Boberg

Veckorna Rullar På I Full Fart!

Publicerad 2011-11-08 18:41:45 i Kära Dagbok,

Nu är Anna i Thailand så jag har gått upp i hennes timmar. Tidiga morgnar och sena kvällar. Så kan det vara. Nu blir det extra sena kvällar eftersom att jag har flyttat hem till mor och far på heltid. Det negativa är att jag och Alex inte träffas lika ofta, vilket är piss och bajs! 
Igår skulle jag gå hem till Alex bara för att vänta på bussen. Men snäll man som man har så envisades han med att han skulle köra mig hem. Så han åkte hem straxt efter 8 igår kväll. Gissa om jag fick separationsångest?! Jag kunde ju inte låta bli att böla.
Han skulle komma hit idag med, men stackarn har ont i magen, så nu fick jag inte träffa honom idag. P-R-U-T-T-!

Jag har egentligen inget vettit att skriva, så nu ska jag inte tråka ut er något mer. Inte idag ialla fall.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela