Thess Boberg

Vecka 44

Publicerad 2011-11-03 13:38:18 i Kära Dagbok,

Nu är det höstlov, det vill säga många barn som är lediga från dagis. Idag hade vi tre barn och var fyra fröknar till frukost. Ja, ganska lugnt som ni kan förstå. Så idag slutade jag tidigare och så tar jag ut en semesterdag imorgon, så nu har jag helg. YAY! 
Ännu mera goda nyheter för min del. Jag har inte haft ont i halsen sedan i morse. Så om jag känner mig själv rätt så kommer jag ha ont i halsen ikväll när jag ska sova och imorgon bitti, alltså kommer halsen kännas bra om bara några dagar! HURRA!!

När Alex kommer hem ska vi åka ut till Grillby och äta med mor och far.
På lördag blir det All In för att fira Moa. Annars ser helgen lugn ut.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela