Thess Boberg

Sorry Om Jag Stavar Fel Och Skriver Konstiga Meningar.

Publicerad 2011-11-26 17:32:17 i Kära Dagbok,

Idag har det varit fullt ös sedan klockan 8. Detta är första gången idag som jag sätter mig ner och andas (kl 17)

Idag har jag:
Bäddat rent i sängen.
Dammsugit HELA mitt rum. (Det enda stället jag inte kunnat dammsuga är bakom garderoben)
Dammsugit hela huset.
Tagit bort TV, tv-bänken, alla prylar som var i lådorna.
Rensat massa skitsaker.
Tagit fram mitt stafli.
Hällt i alla garnnystan i en korg.
Dammat.
Ställt fram julsaker.
Hängt upp julstjärnan.
Dammat tavlor och bytt ut några bilder.
Tvättat och hängt två maskiner med tvätt.

Ja, det var nog allt tror jag.
I och med att jag har tagit bort TV, så kunde jag byta förlängningssladd och därmed kunde jag kopla in min vägglampa, som jag inte kunnat använda på över 1 år.
Nu är det dags för matlagning, men först lite foton!

Här är resultatet efter allt slit.















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela