Thess Boberg

Snart Är Det Den 23 December!

Publicerad 2011-11-25 18:50:54 i Kära Dagbok,

Det innebär att snart är det julafton.
Snart måste man ha köpt alla julklappar.
Snart har jag jobbat min sista dag på Gröngarn. (snyft) Jag önskar att jag fick vara kvar. Jag önskar att jag kunde få fastanställning utan att plugga, men det går ju inte. Visserligen kan jag fortsätta att vikariera då och då, men jag vill ju ha ett schema. Jag vill vara med på APT möten och känna mig som en i gänget. 

Det är inte mycket att göra åt.

Ja, som ni förstår tycker jag att dagarna rullar på för snabbt. Jag hinner inte med allt som jag vill hinna med, så jag får väl glädjas åt det som jag faktiskt hinner med istället.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela