Thess Boberg

Panik!

Publicerad 2011-11-27 12:36:05 i Allting&Ingeting,

När jag hade kört Lanefelt och det var dags för avslappning, så låg jag på rygg och tittade ner på magen. "Hmm, var mina höftben så här tydliga för några veckor sedan?"
När det var färdigt gick jag till spegeln. "Vänta lite nu, det var längesedan mina nyckelben var så här tydliga" (Jag tycker det ser äckligt ut med tydliga nyckelben. Därför har jag svårt att tycka att dagens modeller är fina, för det enda man tänker på är de där vidriga nycklbenen.)
Jag har ju ätit lite dåligt den här veckan, men jag kan väl inte ha gått ner så mycket, tänkte jag.
På 7 dagar har jag gått ner 2,5 kg. INTE OKEJ! I och för sig vet jag inte när jag vägde mig sist, men när jag gjorde det var det runt 58 kg. 
Nu är det ingen fara så, bara jag håller mig över 55 kg, annars vet jag själv om att jag är lite för smal.

Det roliga är ju att min feta röv fortfarande hänger med. Den tänker inte dela med sig utav några kilon. Så ja, nu ser min kropp väldigt rolig ut enligt mig själv. Smalöverkropp och en gigantisk jätteröv!

Nej, om man ska ta och göra lite julgodis så att man kan gå upp något kilo, eller åtminstonde hålla kvar vikten. 

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela