Thess Boberg

Nu Har Jag Några Nagelbitande Timmar Framför Mig.

Publicerad 2011-11-27 22:14:59 i Allting&Ingeting,

Den senaste veckan har jag haft ont i ryggen. Lägg märke till att jag säger ont och inte trött. Nu säger jag så för att det här är inte den trötthet jag brukar känna av, det är gör faktiskt på riktigt ont. När jag böjer mig fram känns det annorlunda mot vad det gjort förut. När jag känner på ryggraden känns det annorlunda på en punkt, och det är där det gör ont. Min tanke är att "Nej, skruvarna kan inte gå av efter så här många år". Men när det har gått nästan en vecka och jag fortfarande har ont, då börjar jag faktiskt bli ganska skitnödig.

Nu har jag mailat till Akademiska i hopp om att få kontakt med Anders, så att jag kan få reda på om det är möjligt att skruvarna kan ha gått av. 

Jag kan säga, just nu när jag sitter här är det svårt att hålla mina fingrar stilla. Så nu ber jag till min gud, alltså min morfar, att det inte ska behövas en operation, att det inte är någon fara med min rygg, att allt är som det ska och att ryggen kommer att kännas bättre om bara någon dag. 

Men nu ska jag hålla mig lugn, så jag slår igång ett avsnitt av Grey's (nu har jag börjat på säsong 2) och börjar på en ny mössa.

Natti! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela