Thess Boberg

Mama Mia!

Publicerad 2011-11-14 21:05:41 i Kära Dagbok,

Helgen går så galet fort!
Jag och måndagar är inte bästa vänner om man säger så. Jag är trött och irriterad. Det är tur att jag slutar 15 på måndagar, en av mina tidiga dagar.

Efter jobbet gick jag runt på stan och försökte fördriva tiden innan jag skulle till Mias. Det handlade om ca 40 minuter. Jag kollade på klockan typ 57 gånger, MINST! Så jag gick till Mia 10 minuter tidigare, men hon var ledig så jag kunde komma in tidigare. Så nu är mina ögonbryn färgade och plockade. Och jag hade sparat ut mina ögonbryn ganska bra, så det sved kan jag säga. Jag brukar inte vara så känslig när man plockar några strån, men nu plockade hon massvis, så som ni förstår var jag ganska så röd runt ögonbrynen. Fina blev de i alla fall.

När jag kom hem slängde jag i mig lite käk och så slog jag igång Lejonkungen och började virka. Fick en beställning idag, så jag tänkte att det var lika bra att få den gjord och nu är den färdig.

Jag hade tänkt att jag skulle träna, men i och med att jag kom hem ganska sent och var tvungen att virka så får jag skjuta upp det till imorgon.

Ja, så ser mitt liv ut just nu. Det rullar på i samma banor som vanligt.
By the way! Jag älskar min Alex, min mamma, min pappa, min bror, min Tjockis (BellaBus), min Julius, min T2 (Tess), min momo! 
Ja.. That's it!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela