Thess Boberg

Förbannade Tequila

Publicerad 2011-11-06 13:51:10 i Foton,

Detta är första gången på tusen år som jag har vaknat med ett litet tugnt huvud. Jävla tequila! Aja, nu har Tess blivit av med sin Tequila oskuld. 
Det märks att mitt huvud är tugnt. Jag förstog först inte hur jag kunde känna av det. Jag drack ju vatten direkt efter och sedan tog jag bara en eller två drinkar. Men sedan kom jag på att vi hade blivit bjudna på shots. Så nu har jag kommit fram till att det inte gjorde något att jag inte vaknade förns halv 11 och det gör inget att jag är seg idag.

Här kommer lite bilder från igår kväll! Tack för en toppenkväll min älskade Gilbert. Och mina fina vänner ;)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela