Thess Boberg

Dear Diary + Foton

Publicerad 2011-05-14 20:07:20 i Foton,

Ojoj, så usel jag blivit på att göra inlägg. Jag har inte så mycket att skriva nu när jag jobbar. Då blir det bara på helgerna som jag har något att skriva.
Jag kan i och för sig berätta vad jag fick när jag fyllde år.
Jag fick ett staffli och färger, pengar, presentkort, träningspaket med gummiband, ett objektiv till kameran, en sjal, en Nasse, underkläder, godis, vin, läppstift och en superfin tavla.
Igår kom några härliga bönor hem till mig så hade vi en liten grillkväll. Det var trevligt. Orkar inte lägga upp bilder här dock.
Idag har jag och Alex varit ute och fotograferat lite och sedan har jag varit lite kreativ och målat. Jag har inte besämt mig om den är klar eller inte. Men jag har ialla fall börjat. Så nu leker jag konstnär också!
Kan ju passa på att lägga upp lite bilder som jag tagit med mitt nya objektiv som jag fick av min fina fästman. Jag har inte redigerat bilderna, men de får duga ändå.

Kommentarer

Postat av: Julius

Publicerad 2011-05-15 11:46:31

Helt underbara bilder!! avundsjuk!!! du får lägga upp det mästerverk när du är klar!! :D :D



pusss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela