Thess Boberg

Update Från Magsjuka Thess

Publicerad 2011-05-07 09:53:21 i Kära Dagbok,

Igår skulle jag som sagt träffa Bella, men så blev det inte. Istället låg jag hemma och spydde. Inte kul! Sedan var det ju inte nog med att jag hade varit magsjuk. Vid fyra i morse vaknade jag av att jag var så jäkla trött i ryggen, detta på grund av att jag legat ner för länge. Så det var bara att gå upp och värma vetekudden och bränna ryggraden lite, men när inte ens det hjälpte då började jag tycka synd om mig själv. Jag smorde in ryggen med någon konstig ipren salva som inte hjälpte. Sedan gick jag in till mor och far och hämtade spikmattan. Jag hade tänkt att jag skulle ligga på den i 20-30 minuter, men istället blev det 2 timmar. Det behövdes. Sedan sov jag en timme till och nu har jag käkat gröt.

Jag mår bättre idag, men jag känner mig helt färdig så jag måste nog ta det lugnt idag.

Ja, det får duga. Nu har ni fått en liten update från magsjuka Thess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela