Thess Boberg

Tjabba Tjena Hallå!

Publicerad 2011-05-06 17:35:35 i Kära Dagbok,

Ni anar inte hur roligt det känns att vara trött en fredag kväll på grund av att man jobbat en hel arbetsvecka! Det är underbart!


Nästa vecka kommer jag jobba tisdag, onsdag, torsdag och fredag.
Veckan efter jobbar jag tisdag, onsdag torsdag och fredag.
Åååååååh vad jag älskar det!

Ikväll ska jag träffa Bellabus.
Imorgon ska jag träffa Tess.
På måndag ska jag till herr doktor och prata om mina fötter. Sedan blir det en mor och dotter dag i Uppsala.
På onsdag fyller jag 20år!
På fredag kommer ett litet gäng hem till mig för att grilla lite. Trevligt!

Ja, detta är det jag har planerat just nu.
Nu funderar jag på att vila tills mor och far kommer hem.

Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela