Thess Boberg

Tisdag

Publicerad 2011-05-31 18:00:53 i Kära Dagbok,

Ni vet när man cyklar, så har man vanligtvis ganska mycket kraft och det går lite fortare när man står och cyklar. Har ni någon gång varit med om att ni står och trampar på cykeln men att det spelar ingen roll hur mycket ni tar i för det går fortare att gå. Det har jag varit med om idag. Jag skulle cykla hem från Skolsta, det vill säga cirkus 5km. Men det blåste så jävligt så det var ingen idé att cykla, det gick fortare att gå.
Jag kan säga att det här var absolut sista gången jag cyklade till och från skolsta. Aldrig mer!
Det var nog inte så smart att jag cyklade idag heller, med tanke på att jag har hostat en del. Jag hostade minst 10 minuter när jag kom till jobbet (som tur var kom jag en kvart innan jag skulle börja) sedan hostade jag väldigt länge när jag kom hem också. Inte bra.


Nu när jag har duschat och käkat så känner jag mig piggare. Men jag vill inte anstränga mig något mer idag.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag tackar för mig!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela