Thess Boberg

Saving Private Ryan

Publicerad 2011-05-25 23:24:24 i Låt Filmen Rulla,

Idag såg jag Saving Private Ryan för första gången. Jag vet, jag är väldigt seg, men jag har väl antagligen inte haft 3 timmar över sedan 1998. Daaaa!

Nej, men jag gillade filmen. Jag blev jätteglad när jag såg att Vin Diesel var med, han var ju rolig också. Jag blev ju lite mindre glad när han dog då.
Eftersom att jag gillar historiska filmer så passar den här mig perfekt.
Men faan vad arg jag var. Jag blev så arg för att det är mindre än 100 år sedan det här hände. Det är mindre än 100 år sedan det var ett världskrig. Det är ju hemskt. Och att folk krigar fortfarande gör det ännu mera hemskt! Varför kan vi inte ha världsfred? Kan vi inte dela på jorden istället? Måste folk vara så jävla giriga?! USCH! Det är hemskt! Jag säger som John Lennon, "Imagine all the people living life in peace. Imagine all the people sharing all the world." Han var en vis man, tyvärr är det de som blir mördade. De giriga, sjuka jävlarna lyckas nästan alltid fly. Världen är helt enkelt inte rättvis och det är inte rätt, det är orättvist tycker jag!


Nej, nu tar jag och gosar med Nasse istället. Han gör inte en fluga förnär. Och vet ni, han gör inte ens motstånd när jag kramar honom jättehårt. Han är snäll han!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela