Thess Boberg

Prutt Och Bajs!

Publicerad 2011-05-01 16:30:12 i Kära Dagbok,

Det blev inte alls som jag planerade idag. Det blev ju inte speciellt soligt, så jag fick inte bli brun idag heller. Inte har jag dammsugit heller. Har verkligen inte haft någon lust till någonting alls idag. Så jag har typ bara tränat och pluggat teori. Värd dag lixom... noooooot!
Men, ja, det är inte mycket att klaga på nu. Gjort är gjort, eller snarare ogjort är ogjort, eller något.
Nu ligger jag i sängen som en jävla hösäck och väntar på att maten ska bli klar. Mitt huvud säger att jag ska gå och hjälpa till, men min kropp säger åt mig att stanna.
Aja. Sedan ska jag ut och övningsköra lite. Måste försöka ta det där förbannade körkortet i år.

Äsch, det här blev ju inget bra inlägg!
Det är lika bra att jag tackar för mig.
Så jag säger prutt och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela