Thess Boberg

Nu Mår Jag Bra!

Publicerad 2011-05-17 20:18:15 i Kära Dagbok,

Fy satan vad jag tycker det är roligt att jobba!
Det gör inte mig någonting att jag måste jobba några timmar längre en fredag, för det är så roligt. Jag ser bara hur många timmar jag får ihop på min tidrapport och det är så underbart! Jag jobbar så mycket som jag får, jag får ju ändå vara ledig på helgerna. Barnen är så söta mot mig. Idag var det en tjej som sa "Therese, jag tycker du är jättefin" Hur gulligt är inte det?! Och visst det är inte roligt att se ett barn som gråter men fan vad mysigt det är när de söker tröst. Jag vill också ha barn!! Fast det är ju inte dags för det än, men man blir ju bra avundsjuk på föräldrarna när deras barn kommer springande mot dem.

Ja, som ni förstår har jag haft en ganska bra dag. Nu har jag även fått tagit över Alex gamla itouch så att jag kan använda spotify premium fullt ut. Me like it a lot! Har jag den bästa fästmannen i hela världen? Svar JA!
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela