Thess Boberg

Gäsp! Gäsp!

Publicerad 2011-05-01 09:54:50 i Kära Dagbok,

Good morning!
Jag sov inte så bra inatt, men knäpp som jag är så var jag uppe vid 9 ialla fall. Det känns i kroppen att jag inte sovit så mycket. Jag känner mig trött i hela kroppen, nästan så att det gör ont. Men jag har en del jag vill hinna med idag, så då har jag inte tid att sova.


Så nu ska det bli full fart på mig igen. Jag tänkte att jag ska diska och dammsuga innan jag går ut och solar. Sedan ska det bli ett tränningspass idag igen.


Nästa vecka ska jag jobba måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Känns väldigt skönt att veta om att jag ska jobba en hel arbetsvecka.

Nej, här kan jag inte sitta, nu håller jag på att bli trött igen.


Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela