Thess Boberg

Fredag!

Publicerad 2011-05-27 21:20:23 i Kära Dagbok,

Är fortfarande inte helt kry, men det är bara att bita ihop.
Idag var jag och Alex ner till polisen och fixade nya leg, sedan gick jag till ep och fixade en annons, sedan gick jag till Gröngarn för att skriva under min tidrapport. Jag gick med musik i öronen, så hör jag hur någon ropar "Therese". Jag kollar runt förvånat, men ser ingen, så jag går vidare. Då kom de igen "Therese". Och jag tittar runt jätteförvånat, men ser fortfarande ingenting. Sedan kollar jag upp mot sjukhusparkeringen. Där stog ju pappa med en stor vit lapp mitt i skallen. Jaha, då hade han slagit hål i huvudet, igen.


Så jag gick och skrev under tidrapporten, sedan gick jag till akuten och satt där med far min i cirkus en timme. Tre stygn blev det. Sedan åkte vi hem till Grillby.


Ja, tror att jag ska ta de lugnt i helgen så att jag är frisk till måndag. Jag ska nämligen jobba måndag, tisdag och onsdag.


Får se om jag klarar av att stänga av musiken och slå igång en film istället. Brukar har lite problem med det.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela