Thess Boberg

Fast & Furious Marathon!

Publicerad 2011-05-07 22:41:42 i Kära Dagbok,

Ojojoj vilken rolig dag jag har haft idag! Nooooot!
Skulle egentligen träffa Tess idag, men med tanke på att jag var dålig igår så var jag inte så pigg idag. Så jag har tagit det riktigt lugnt idag. Det enda "vettiga" jag gjort på hela dagen är att diska frukostdisken, vika tvätt och plugga teori. Wow! Vågen!

Jag låg ute och sola i max 40 minuter, och jag fick linje på den korta stunden.
Sedan har jag haft Fast and Furious marathon. Jag har kollat på 1an, 2an och 4an. Jag vägrar 3an. Den är ju helt värdelös med tanke på att varken Paul Walker eller Vin Disel är med. Då är det ju ingen riktigt Fast and Furious film. Tycker jag ialla fall.
Jag hade glömt nästan allt från 4an, har inte sett den sedan den kom ut på bio. Nu längtar jag som sjutton tills jag får se 5an.


Nu ska jag borsta gaddarna och sedan ska jag slå igång en till film. Jag vet inte vilken dock, men det brukar lösa sig på något sätt.

Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela