Thess Boberg

Veckans Planer...

Publicerad 2011-03-07 22:02:24 i Kära Dagbok,

...ser ut på följande vis.
Imorgon ska jag träna, söka lite jobb, en helt vanlig dag helt enkelt. Sen ska jag åka hem till hjärtat för på onsdag ska jag åka ut till Fjärdhundra och hälsa på min kära lilla vän BellaBus. Sen på torsdag åker jag väl tillbaka till Alexander och på fredagen vet jag inte vad jag ska hitta på, men jag gissar på att jag kommer dra ner till stan och köpa något till mamma som fyller år den 15, och sen kommer nog jag och Alex åka ut till Grillby när han kommer hem från jobbet. Sen på lördag ska vi åka till Nynäshamn och fira min moster som fyller 60. Sen får vi se vad som händer och fötter på söndag.
Gissa om jag älskar när jag har planer! Det känns så härligt!

Nästa vecka är det inte lika fullt på schemat, men då har Julia kommit hem från Sälen så då kan jag leka med henne!
Gissa om jag längtar till den 31 mars!!!! Gaaaaaaaaaaw!! Jag längtar så mycket! Det ska bli så kul!! Jag och Julia på äventyr i Göteborg! Det gillas starkt!

 

Nej, nu ska jag ta och krypa ner under täcket och slå igång någon bra film, vet inte vilken dock, men jag kommer säkert på det snart.

Ha de gött!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela