Thess Boberg

Jag Älskar Er!

Publicerad 2011-03-27 19:05:19 i Kära Dagbok,

Jag tycker om mitt liv just nu! Visst visst, jag har inget jobb, än så länge, men jag väntar som sagt på papper och sen kommer jag att jobba som vikarie. Så det gå framåt! Men det är ju inte det som detta inlägget kommer att handla om. Jag vill nämligen tacka de personerna som jag älskar allra mest!

Min älskade fästman, Alexander. Jag är verkligen den lyckligaste madamen i hela vida världen som har en så himla fin fästman! Han älskar mig. Jag älskar honom. Han gör allt för att jag ska vara glad. Jag blir oftast glad även fast jag haft en svacka, tack vare honom. Han tycker om att roa folk. Jag tycker om att skratta. Vi kompleterar varandra på så många olika plan. Dessutom har båda mognat så otroligt mycket sedan det blev vi två.
Min familj, mamma, pappa och Jimmy. Gud vad jag kan sakna dem ibland. Jag kan sakna våra semestrar och andra roliga stunder vi har haft. Men det är ju livets gång, barnen ska växa upp och bilda sina egna familjer. Men sicken underbar familj jag har. De stöttar mig i alla mina val och de finns alltid där för mig!
Alexanders familj. De tog verkligen emot mig med öppna armar. De är så otroligt snälla! Det är så underbart att våra familjer funkar så bra ihop. Det kan helt enkelt inte bli bättre!
Bellabus och Julius. De finaste tjejkompisarna i världen. Ingen av oss är speciellt flickiga, vilket jag älskar! Bellabus är någonstans utanför Gävle och leker militär. Det är en riktigt tuff brud! Vi kommer alltid att hålla ihop. Vi kan vara ifrån varandra ett halv år, men när vi ses igen så har vi lika kul som vanligt. Hon känner mig utan och innan och hon är en så fantastisk vän. Julia är en underbar människa. Vi har så mycket gemensamt. Eftersom att ingen av oss är speciellt flickiga, så passade inte vi speciellt bra ihop med de andra tjejerna i klassen. Vi har helt enkelt lättare för att umgås med killar. Då slipper man skitsnack, lögner och en jävla massa bråk. Sen är Julia ärlig vilket jag älskar! Julia kan säga emot mig och hon håller inte alltid med mig. Det är allt för många som bara håller med mig och tycker som jag tycker, tänker som jag tänker, säger ord som jag säger, anpassar sig till vad jag tycker helt enkelt, istället för att jobba upp sin egen självkänsla och stå för vad man själv tycker! Gissa om jag hatar det! Julia är rak och ärlig och det är nog det som gör att vi funkar så bra ihop. Ja, Julia är helt enkelt en riktig vän!
Så jag vill tacka alla er!
Tack för att ni är så fantastiska!
Tack för att ni är ni!
Tack för att ni finns!
Ni är underbara!

Kommentarer

Postat av: Julius

Publicerad 2011-03-27 21:20:49

Du är ju bara för underbar! :D <3<3

Postat av: Bellabus

Publicerad 2011-04-03 10:26:44

Jag älskar dig vännen <3



PS. Jag är über bra på att vara militär. ;) DS.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela