Thess Boberg

MINA ORD! MINA FÖRKLARINGAR!

Publicerad 2011-03-24 11:43:18 i Foton,

Okej! Nu har jag varit lite uttråkad igen. Vad gör jag när jag är uttråkad och busig? Jo JAG LEKER med min kamera! JAG leker med min kamera! Andra tar kort/fotar med sina kameror! Men JAG LEKER med min kamera och JAG LEKER fotograf! Alla andra som påstår sig leka med sina kameror ljuger, för när man leker så pratar man med sin kamera och behandlar den som sin bästa kompis. Min kamera heter Canon Prutten och varje gång jag gör en rolig min så gör han ett konstigt, men behagligt och trevligt ljud och dessutom blinkar med en liten, men väldigt stark lampa! Vi förstår varandra och vi har alltid roligt när vi leker! Självklart blir vi osams ibland, men då tar jag bara ur batteriet ur honom och så får han ligga i ett hörn och skämmas tills han har blivit snäll igen. Detta brukar ta si sådär en timme. Då stoppar jag tillbaka batteriet och då är han jättesnäll igen.
Förstår ni nu?! JAG LEKER med min kamera! Okej, då har vi rett ut det.
Ja, ni kanske ville se bilderna också...





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela