Thess Boberg

Trevligheter!

Publicerad 2011-03-02 21:39:15 i Kära Dagbok,

Gissa om det var underbart att få träffa Alex i måndags! Jag hade inte träffat honom sen förra tisdagen så jag saknade honom ganska rejält mycket.

I tisdags drog jag hem till Julia och visade upp mitt stativ, sen bokade vi hotell och tågbiljetter till Göteborg! Så den 31 mars drar vi ner till Götet och kommer inte hem förns på söndagen! Det ska bli så jäkla kul! LÄNGTAR!!

Idag träffade jag Bellabus! Alltid lika trevligt! Vi kollade igenom en massa foton och drack lite te, sen blev det en promenix i byn.

By the way! Ni anar inte hur roligt man kan ha med en systemkamera, fjärutlösare och ett stativ! Man kan ha riktigt roligt! Jag och Alex hade väldigt kul ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela