Thess Boberg

Tidsfördriv

Publicerad 2011-03-29 20:00:39 i Kära Dagbok,

Hoppla hoppla!
Här är jag! Jag har jätteont i nacken så jag måste ha sovit väldigt konstigt inatt, fast jag sov som en stock, så helt fel var det ju inte.
Här hemma har de hivat den gamla stenålders datorn. Så nu har jag fått upp alla mina Sims spel. Kan man sälja dem tro? Eller är det bara att kasta? Hmmmm...
Vad hade jag för roligt skit där nere egentligen?
Jo, som sagt massa Sims spel.
The Sims House party, Hot date, Makin' magic, sen vet jag att jag har 2 andra skivor någonstans i huset. Vidare. The Sims 2, Nattliv, Kul för familjen. Ja, det var sims spelen.
Vidare.
Roller Coaster tycoon 2, Julia - tidresan i 60-talet, Backpacker 3. Sen har vi några installationsskivor också.
Vidare, en webcamera, mobiltelefonkartong och en väldigt rolig musmatta från Grönan. Bilden föreställer mig och Lisa på Kvasten! En väldigt söt bild måste jag säga.
Just det! Två kassetband. Jimmy och mamma tror att de innehåller min lilla barnsliga röst från när jag lekte med stenar. Jag förstår inte varför de får för sig något sådant konstigt. Varför skulle jag ha lekt med stenar när jag var liten och varför skulle jag ha spelat in det?! Det kan i och för sig vara för att jag redan har två sådanna band sedan tidigare, men varför skulle det, 15 år senare, komma fram två band till? Hmmmmmm...
Som ni förstår är jag väldigt uttråkad just nu och jag lämnade kvar Canon Prutten hemma hos Alex, så ja, det här var mitt sätt att fördriva tiden lite.
Nej, nu ska jag slänga mig ner på golvet och göra lite sit-ups!
Ha de! Ha de!
Puss&kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela