Thess Boberg

Städtanten!

Publicerad 2011-03-30 09:52:33 i Kära Dagbok,

God morgon! God morgon!
Här är jag, jag har precis käkat frukost och hämtat in mina svarta solglasögon från bilen. Jag fick ett ryck också, för ca 15 minuter sedan. Jag såg att min ring var väldigt smuttsig, så jag tänkte att jag skulle göra rent den. Fram med mirakelmedlet och börja skrubba. Ringen blev som ny. Sedan var det ju väldigt mycket skum kvar på svampen, så jag tänkte att det är ju slösseri om jag ska skölja bort så här mycket mirakel. Så jag började skrubba spisen och diskbänken. Det ser så fantastiskt ut när allt skiner som nytt! När jag flyttar hemifrån måste jag iväg till en båtmässa och köpa tonvis med mirakelmedel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela