Thess Boberg

Planering

Publicerad 2011-03-23 17:25:36 i Kära Dagbok,

Så här har min vecka sett ut hittills.
Måndag. Babysim, supermysigt. Sen hämtade vi upp Jonna så lunchade vi och gick runt på stan.
Tisdag. Jag satt mest och bara rensade mina tankar.
Onsdag. Åkte hem till Grillby. Har sökt jobb. Käkat och snart ska vi åka in till Maxi och handla. Sen ska jag träna lite också.
Imorgon ska jag packa lite inför Göteborg, träna, söka jobb och om det är fint väder så ska jag hinna med att fotografera lite kanske.
På fredag ska jag åka tillbaka till stan.
Vi har inga planer inför helgen, som det ser ut just nu.
På måndag har jag inga planer.
På tisdag ska jag på möte sen ska jag hem till Grillby och packa klart.
På onsdag ska jag åka in till stan igen.
På torsdag åker jag och Julia till GÖTEBORG!!!!!!! HURRA VA JAG LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela