Thess Boberg

Marilyn kropp = Drömkropp!

Publicerad 2011-03-24 20:54:16 i Åsikter,

Jag googlade efter en fin bild på Marilyn Monroe (som om det skulle finnas en enda ful bild på henne). Men jag tänkte hitta en ny fin bild som jag skulle kunna förstora så att jag kan få en till tavla.
Jag hittade en fin, dock var den liten och jag har inte hittat någon större.
Det skulle vara så fint att få en förstoring av den här! Jag gillar den starkt!
Men, ja, det var ju inte det jag skulle säga egentligen.
Jag hittade nämligen en bild på Marilyns fina kropp. Hon hade ju verkligen drömkroppen enligt mig. Jag tror att det är många som håller med mig, ja om man inte kallar sig för Kissie förstås.
Eller vad säger ni gott folk?! Ska man ha en vacker, frisk och hälsosam kropp eller en anorexismal kropp med gigantiska plasttuttar?

Kommentarer

Postat av: Celine :)

Publicerad 2011-12-30 19:33:11

Marilynkropp



det skulle jag vilja ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela