Thess Boberg

Jag Vill Träna, Men Har Ingen Lust!

Publicerad 2011-03-30 11:18:42 i Kära Dagbok,

Jag har hamnat i en konstig svacka när det gäller min träning. Jag vill träna och jag har orken, men när jag tränar har jag ingen lust längre. Jag skulle springa en halvtimme på löppandet, men det blev 20 minuter för jag hade verkligen ingen lust till att fortsätta. Jag var ju inte äns svettig och knappt anfådd. Så tränade jag armarna och sen gjorde jag 100 sit-ups på sit-upbrädan. Men det märks storskillnad nu. Förut tränade jag inte den inre muskulaturen och då var det ganska jobbigt att göra 100 sit-ups. Nu var det så barnsligt enkelt.
Ja, men så tänkte jag att jag kunde köra lite Lanefelt, för det tycker jag ändå är roligt. Men det funkade inte det heller. Jag hade ingen som helst lust till att fortsätta. Så jag slog igång en film och gjorde lite egna övningar och det gick lite bättre, men jag skulle ju vilja göra så mycket mer! Jag har ju orken, men inte lusten!
Så ja, nu tar jag mig ett glas vatten och ett äpple istället. Ska ner och duscha när jag är färdig med mina byten.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela