Thess Boberg

Imorgon!

Publicerad 2011-03-30 13:58:25 i Kära Dagbok,

Jahapp. Här sitter jag nu. Färdigpackad och redo att åka. Men bussen går inte förns om en halvtimme. Så vad gör jag nu?
Jag kan ju berätta för er att jag packade om väskan totalt 6 gånger, då har jag bytt väska också. Så det är ganska bra gjort för att vara mig.
Nu har jag kollat igenom lite olika vädersidor och de flesta säger att det ska bli lite halvklart när vi är nere i Göteborg. Men jag och Julia har bestämt att det ska vara vår när vi kommer ner. Det SKA vara soligt och varmt.
Imorgon vid den här tiden har vi precis kommit fram till GÖTEBORG!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! JAG LÄNGTAR!!!
Det ska bli så otroligt roligt! Wiiiiiiiiiiiiiiie!!
Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva en massa saker som ni egentligen inte är ett dugg intresserade av, men som ni läser ändå för att fördriva eran tid. Så hitta på något annat nu! Gå och ät en banan till exempel. Banan är ju alltid gott! Jag tar mig en banan ialla fall.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela