Thess Boberg

Igår, Idag, Imorgon!

Publicerad 2011-03-29 10:12:14 i Kära Dagbok,

Hallå hallå!
Igår träffade jag Julia en stund. Det blev en liten promenad + lite solning vid hamnen.  Sen på kvällen kom Kamil över till Sandra för att klippa Alex. Han blev så fin!
Idag ska jag ner till arbetsförnedringen på möte. Nu kommer jag få en ny handläggare vilket känns väldigt skönt! Visst gubben innan var väl snäll och så, men satan i gatan så seg han var.
Sen ska jag hem till Grillby och packa det sista, sen ska jag försöka hinna med att träna också, sen ska jag träffa Tess en stund.
Imorgon ska jag träna. Jag kommer antagligen packa om väskan en gång till. Sen ska jag åka in till Enköping igen.
Och på torsdag bär det av till GÖTEBORG!!!
Ja, så ser min vecka ut.
Nu hoppas jag bara att det slutar snöa tills jag ska gå ut.
Ha de! Ha de!
Puss&kram hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela