Thess Boberg

Hejsan Hejsan!

Publicerad 2011-03-10 14:16:40 i Kära Dagbok,

Igår åkte jag ut till Fjärdhundra och träffade Bellabus. Det var lika trevligt som vanligt. Som vanligt börjar Jane gråta när jag är där. Jag vet inte vad jag gör för fel, men det blir så varje gång. Hon skrattar så otroligt mycket och så börjar hon gråta.
Nu är jag hemma hos Alex och kollar på Trassel. Den är ju för bra!
Vill ni veta något kul?! Jag har lite planer inför nästa vecka, ME LIKE!
På måndag ska vi fira mamma (hon fyller år på tisdag, men hon jobbar då så vi firar henne på måndag istället)
På tisdag ska jag till UMO, sen ska jag till Komvux och träffa en studievägledare.
På onsdag ska jag på möte på arbetsförnedringen.
Och på lördagen kommer det en massör hem till oss.
Okej, det är inte så mycket, men med tanke på hur lite jag brukar ha att göra så är det här jättekul!
Av någon konstig anledning så tror folk att jag är påväg att bli eller är förkyld. Jag förstår inte vad de pratar om, jag är ju bara lite lite snuvig. Näsan är ganska röd och jag nyser ganska mycket, men jag är absolut INTE förkyld.
Ja, nej, nu ska jag koncentrera mig på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela