Thess Boberg

Slarvmajan Är Tillbaka

Publicerad 2011-06-17 16:59:42 i Kära Dagbok,

Det blev en trevlig fest i lördags. Jag tror att pappa blev ganska nöjd faktiskt.


I tisdags var jag och Julia ner till Fröken Röd och fotograferade lite. Ett trevligt och soft arbete måste jag säga.
Igår och idag har jag jobbat på Korsängens förskola. Trevlig personal och söta ungar så där trivdes jag bra.

Nu är jag hemma i Grillby. När jag kom hem kom Bella och Johnny förbi och så fick jag en sen födelsedags present! En otroligt fin Converse väska!!! Blev jag glad? OM jag blev! Jag behövde faktiskt en ny väska så det passade perfekt.

Ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men ja, något ska jag väl göra.

Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela