Thess Boberg

Peep World

Publicerad 2011-07-26 12:00:12 i Låt Filmen Rulla,

Igår kollade jag på Peep World. Jag tyckte den var riktigt rolig faktiskt. Det var ju min humor. Bland annat var det en kille som fick stånd, på grund av vissa omständigheter, sedan skulle han hålla föredrag. Jag kan säga, jag skrattade högt! När jag kollar på komedier själv så brukar jag bara fnissa, men jag kunde inte hålla mig här! Jag skrattade högt! Det var skitkul!
Nathans bok Peep World har gjort succé, vilket är minst sagt jobbigt för hans syskon eftersom att boken handlar om hela familjen Meyerwitz, och de breskrivs inte som den bästa familjen precis. Det blir familjendrama på högsta nivå.
Som sagt, jag tycker den var rolig och absolut sevärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela