Thess Boberg

Jag Och Min Feta Brända Rumpa!

Publicerad 2011-07-14 14:26:07 i Kära Dagbok,

Jaha, så har halv vecka 28 gått också. Usch vad jag hatar att tiden går så fort nu för tiden. Blir det så när man blir äldre? Det kanske ingår, vad vet jag.

I måndags fick jag tillåtelse av Alex att rensa ur hans garderob. (Ja, jag har en konstig hjärna som älskar att rensa garderober) Jag har frågat honom hur länge som helst om jag ska hjälpa honom med det, men han har bara sagt att vi skulle göra det en annan dag, så i måndags frågade jag om jag fick rensa ut den själv men att han fick kolla vad jag slängde och det var okej. Det var en trevlig dag. Äntligen blev det ordning och reda i garderoben och jag hittade fram ett gamalt Cheap Monday linne som jag tog som betalning (Det var ändå för litet för honom, så det var ok)


I tisdags låg jag och solade. Jag tänkte att jag för en gångs skull skulle sola både fram- och baksidan och inte bara framsidan, som jag annars brukar göra. Då kan det ju vara en fördel om man håller sig vaken. Men det gjorde jag ju inte. Det blåste en del i tisdags, så då blev jag inte så jättevarm, då svettades jag inte lika mycket, därmed kunde jag slappna av och det ledde till att jag somnade och det i sin tur ledde till att jag brände mig. ILLA!

Igår skulle jag inte göra samma misstag som på tisdagen. Jag skulle hålla mig vaken så att jag inte brände mig, men den här gången skulle jag bara sola baksida. Men men. Jag måste ju vara ett hopplöst fall, jag somnade inte, men lyckades ändå bränna skinkorna och baksidan låren och ryggen. Att bränna skinkorna är inget jag rekommenderar. Det svider jävligt bra och det gör väldigt ont att sitta.


Idag var jag duktig, jag solade bara en timme, så det bränns inte på framsidan. 
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag har egentligen ingen lust att göra något alls, men jag blir ju för rastlös om jag bara sitter här.
Så nu ska jag lyfta på mitt feta brända ärsle och göra något!

Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela