Thess Boberg

Hoppalong!

Publicerad 2011-07-07 14:35:03 i Kära Dagbok,

Jisses! Jag beundrar er som kan ligga still och sola i timmar. En annan är ju van vid att sola ute på sjön och då kommer man inte ifrån solen. När jag är hemma och ska sola kan jag ju gå in titt som tätt. Solen hinner ju inte ta på mig. Jag ligger still i max 20 minuter, om jag ens klarar det. Sedan hittar jag på en ursäkt att gå in, typ gå på toa, käka lunch, fylla på vatten. Jag smiter alltid från solen. Ute på sjön är jag fast i solens strålar så då kan jag slappna av på ett annat sätt.
Jag lyckades sola från 11-13, då med lunch och kisspaus. ILLA!
Sedan drog jag över till Bella så att hon fick en liten födelsedagspresent. Så då fick jag träffa henne en stund. Det är ju aldrig fel.
Nu när jag kom hem skulle jag sola ryggen tänkte jag. Jo tjena du! Jag kan fan inte andas när jag ska ligga på magen. Det går när jag ligger på solbädden i båten, men det är omöjligt att ligga så på altanen.

Oj, vilket gnäll det var på mig då. Hahaha! Det var ju inte det som var meningen.
Snart ska jag och mor börja med maten, så att den är klar tills far och bror kommer hem, för då tar vi vårt pick och pack och sticker ut på böljan den blå! ME LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela