Thess Boberg

Filmer Jag Glömt Att Skriva Om

Publicerad 2011-07-04 15:48:25 i Låt Filmen Rulla,

Black Swan
Hel mysko film. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Jag trodde att den skulle vara riktigt bra, men nja, den var mest mysko. En ballerina som pressar sig själv till att vara perfekt när det gäller baletten. Detta resulterar i hallucinationer och kaos. Natalie spelar ju väldigt bra ialla fall, så det är väl hon som räddar filmen.


Hanna
Ännu en hel mysko film. Jag kan inte bestämma mig om jag tycker den är bra eller inte. Storyn i sig är ju bra, men jag vet inte, den är konstig.
Det är en ung tjej som blivit tränad av sin pappa till att bli den bästa "agenten" (eller vad man nu ska säga). Hon blir tränad till att döda. När hon blivit stor nog ska hon ut i världen och där är det en kvinna som vill döda henne.
Det är ju en ganska bra story, men jag vet inte om det håller. Vissa filmer kan man se flera gånger, men den här räcker om man ser den en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela