Thess Boberg

Dirty Dancing Official Dance Workout

Publicerad 2011-07-15 11:58:59 i Åsikter,

Om du tycker om att dansa och älskar Dirty Dancing, då jäklar måste du testa det här! Det här är min nya favorit träning!
Nu har jag lärt mig koreografin till Love Man och jag har dansat den typ 10 gånger! Så jävla rolig! Svetten rinner fortfarande.
Visst jag är absolut inte lika smidig som jag var förut, (inte så konstigt i för sig med tanke på att jag har 20 skruvar i ryggen), men det kan jag nog träna upp, hoppas jag.

Det är en liten dansgrupp som har gjort koreografi till fyra låtar från filmen. Love Man, Yes, Do You Love Me och Johnnys Mambo. Vissa steg förekommer även i filmen, men som ni förstår så är det ju inte exakt såhär de dansar i filmen, men fortfarande så är det ju Dirty Dancing känsla. Den kostar 39kr på CDON så det är väl egentligen inget att tveka över. Dans är ju en av de bästa träningsformerna, man tränar hela kroppen och man blir smidig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela