Thess Boberg

Vilken Härlig Dag!

Publicerad 2011-01-29 14:34:56 i Kära Dagbok,

Jag började dagen med en rejäl frukost. Naturell yoghurt med russin, vindruvor och flingor. Sen blev det te och två mackor. MUMS!

Sen tog jag och mamma en promenad runt kyrkan, jag lägger upp lite bilder om en stund.

Sen tränade jag lite med Susan Lanefelt. Hon är ju så jäkla grym!! Jag började använda supergympa dvdn i höstas och jag älskar det! Jag kan inte göra vanliga sit-ups, det är helt omöjligt med tanke på min rygg. Men om jag gör sit-ups på Susans sätt så tränar jag den inre muskulaturen och det går hur fint som helst! Herre gud, kvinnan blir ju 65 år i år! Det kan man inte tro! HON ÄR SÅ GRYM!!

Nu ska jag ta och kolla igenom mina foton!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela