Thess Boberg

Väntan...

Publicerad 2011-01-24 11:25:08 i Kära Dagbok,

Ja, medans jag sitter och väntar på att husläkaren ska ringa så tänkte jag göra ett snabbt inlägg.
Och vad är det för fel på mig då, eftersom att husläkaren ska ringa mig?
Jo, det är så att mina fötter är ganska konstiga. Jag har en fot som är iskall och en som är jättevarm, och min mor tror att jag kan ha fått dålig blodcirkulation. Så det är ju bäst om jag kollar upp det så att det inte blir som för morfar att jag måste amputera benet.


Inatt har jag drömt så mycket konstigt, men jag kan inte komma på någonting nu. Men när jag vaknade vid 8 imorse så kom jag ihåg lite grann ialla fall, men sen när jag vaknade vid 10 så var allt borta.
Nu var det väldigt längesen jag drömde att jag tappade alla tänder, det är ju framsteg ialla fall.

Ja, jag skriver väl lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela