Thess Boberg

Tips!

Publicerad 2011-01-21 10:09:49 i Foton,

När alla andra gick och la sig igår kväll tänkte jag kolla på film. Gjorde jag det? Nope, jag kände att jag var så uttråkad. Så vad gjorde jag? Jo, jag tog fram min kamera och började leka med den istället, sen klippte jag ihop bilderna lite.

Fullt normalt, nej kanske inte, men jag hade roligt ialla fall!

Sen tänkte jag att nej, nu ska jag nog sova och det är här mitt tips kommer!!
Har ni svårt att somna på kvällarna. Jag har det när jag inte ska sova med min underbara fästman. Jag bara vrider och vänder på mig och tankarna snurrar runt i huvudet. Så jag brukar lyssna på musik, men nu har jag hittat den bästa musiken att somna till!! Bach! Tänk er att lyssna på Air på väldigt låg volym. Man blir så lugn! Jag somna väldigt snabbt.

Nej, nu ska jag träna lite.

Ha de!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela