Thess Boberg

Helgen!

Publicerad 2011-01-16 16:05:53 i Kära Dagbok,

Jag måste säga att jag hade en ganska bra sista vecka på jobbet. Jag var hemma och var sjuk. Det är ju inte roligt att vara sjuk, men det är ju en bra anledning till att stanna hemma. Dock behöver jag nu sjukintyg för att få någon sjuklön. Men med tanke på vad det kostar att besöka husläkaren och den taskiga lön jag hade så skulle jag bara tjäna någon hundralapp på att fixa ett sjukintyg, så jag hoppar de ;)

Helgen har spenderats i Grillby. I fredags passade jag på att rensa ut min garderob. Jag hade två fina pojkar som var snälla och provade några linnen, men jag får inte lägga upp dom bilderna, tyvärr. Men dom var otroligt söta ialla fall.

Imorgon ska jag åka med min mor till Stockholm. Vi ska hem till mormor och sen ska mamma till skolan.

Sen måste jag träffa Julia i veckan. Vi måste ju ta tag i jobbsökandet.

Nej, snart är det käk, så nu ska jag tacka för mig!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela