Thess Boberg

År 2010 Mest Korkade Människa!

Publicerad 2011-01-11 23:05:34 i Låt Filmen Rulla,

Stort grattis till den dumma blondinen Shane Van Dyke som enligt mig är år 2010 mest korkade människa!


Varför är denne man så otroligt korkad då?
Enkelt! James Cameron, en grym regissör, den bästa enligt mig, gjorde filmen Titanic (1997). Filmen blev en stor succé och den fick 11 Oscars + 76 andra priser.
Puckot Shane Van Dyke tyckte väl att det var dags för honom att regissera en film som han dessutom skulle ha huvudrollen i. Titanic 2! Perfekt tänkte han.


Filmens handling då.
Titanic 2 ska ut på sin jungfruresa.
Titanic 2 ska resa ut över Atlanten.
Titanic 2 krockar med ett isberg.
Titanic 2 fylls med vatten.
Titanic 2 sjunker.
Wow! Chockerande! Det hade jag aldrig trott.

Seriöst, göra en uppföljare på Titanic? Hur dum får man vara?! Jag skulle skämmas om jag ställde upp i den här filmen. Snacka om att förnedra sig själv!

Det jag lärde mig av att steppa igenom filmen på 10 minuter var att jag aldrig någonsin ska se en film som Shane Van Dyke har regisserat!

Priset som världshistoriens sämsta regissör går till Shane Van Dyke! GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela