Thess Boberg

Vilken Härlig Dag!

Publicerad 2011-02-08 12:21:37 i Kära Dagbok,

Lalalalalalala!

Idag när jag vaknade så tänkte jag att jag skulle ta det lugnt hela dagen! Det var det jag hade lust med. Men gaaaw! Det är ju tråkigt! Dessutom skiner solen så jag vill inget annat än att gå ut och leka fotograf! Så jag och Julius ska gå ut om en stund! YAY!

Jag tror det är bra för mig att komma ut och prata med Julia, för igår kväll när jag och Alex skulle sova så pratade jag hela tiden. Jag var fan aldrig tyst och om jag var tyst så kramade jag om honom ännu hårdare och så påminnde jag honom om hur mycket jag älskar honom. Så det är nog bra om jag får prata av mig lite så att Alex kan få sova lite mer.

På torsdag sticker vi upp till Hassela! Det ska bli riktigt skönt att få komma bort några dagar! Det blir jag och Alex, mamma, pappa, Jimmy, Maria, Jan-O och Björn. Alla åker skidor förutom jag och Jan-O så vi får väl fixa lunch åt de andra. Sen ska jag leka fotograf där uppe och det ska bli såååååååååååååååååå kul!! =D HURRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela