Thess Boberg

Måndag

Publicerad 2011-02-28 10:46:38 i Kära Dagbok,

Idag är det måndag. Jag har tre saker jag måste göra. Jag ska till arbetsförnedringen vid 2, sen måste jag förbi kommunhuset en sväng och sen ska jag till banken. Sen ska jag hem till hjärtat.
Imorgon ska jag träffa Julius så ska vi boka hotell och tåg till Göteborg! ÄNTLIGEN!! Det ska bli riktigt skoj faktiskt!

Ja, annars är det väl inget speciellt som händer de närmaste dagarna. Jag ska träffa Bella i veckan också! Tokfian ska ju Gävle och gå en militärutbildning! TRE MÅNADER ska hon vara borta! Hon är så tuff, men varför måste hon vara borta så länge för? Det är ju onödigt!



Nej, nu ska jag ta och packa och fixa mig lite.

Ha de ha de!

Kommentarer

Postat av: BellaBus

Publicerad 2011-02-28 16:43:04

Ja varför måste hon det?!? ;) För att hon har velat göra det sen hon var 15... Och vilken tur att det inte är 11 månader längre! :)



Ses på onsdag! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela