Thess Boberg

Helgen!

Publicerad 2011-02-21 14:49:16 i Kära Dagbok,

Det har varit fullt upp i helgen!
I fredags fick jag reda på att jag skulle jobba på Äntligen hemma mässan i Kista. Så i lördags och söndags jobbade jag för KungSängen. Jag blåste upp och knöt ballonger och så packade jag och delade ut kuddar. Och fy satan vad folk är giriga. Bara för att det var gratiskuddar så var det flera som satt med 5 kassar även fast det bara var en påse per hushåll. Jag fattar inte hur folk kan vara så jävla snåla. Om de nu behöver fler kuddar så är det ju bara att gå och köpa, så jäkla dyrt är det ju inte. Men ja, folk blir galna när det är gratis.

Så ja, det har varit fullt ös, men det är alltid roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela