Thess Boberg

Eru Beng?

Publicerad 2011-02-18 14:04:07 i Kära Dagbok,

Eru beng nu, eru beng, eru beng, eru beng beng?
(För er som inte hänger med så är det en låt från Hoffmaestro som har fastnat på hjärnan)

Idag har jag inte gjort så mycket, hittills. Jag har sjungit med till Skönheten och Odjuret. Jag har kört lite Lanefelt och sen har jag mest gått runt och filurat och sjungit. Snart ska jag dra mig in till staden och så ska jag lämna av all packning hos Båvenmark och sen ska jag och hjärtat gå ner till stan och köpa present åt Thomas.

Ja men nej, jag har inget vettigt att skriva nu, så jag ska nog ta och packa det sista. Det sjuka är att jag har samma väska som jag brukar ha, MEN nu har jag inte packa ner varken datorn eller kameran och ändå är väskan proppfull! Hur lyckas jag med det? Jag fattar inte. Det kan ju i för sig bero på tjocktröjan, men ändå, så mycket plats borde den inte ta, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela