Thess Boberg

Snart Är Jag En Fattig Student

Publicerad 2011-12-30 10:15:19 i Allting&Ingeting,

Tills jag och Alex har fått tag på en egen lägenhet ska jag bara leva på studiebidraget. Allt för att få så liten studieskuld som möjligt. Men i och med att jag bara får bidraget, så får jag inte så mycket pengar, vilket gör att jag inte kan spara lika mycket pengar som jag har gjort, vilket SUGER! 
Det är lite jobbigt att inte veta hur mitt schema ska se ut. Jag vill ju kunna jobba så mycket som möjligt. Men just nu vet jag inte alls hur mycket jag kommer att kunna jobba. Så jag kan inte lägga upp någon budjet och jag kan inte planera mitt sparande, vilket gör att jag får lite panik!! Jag hatar att inte veta om jag får ihop sparpengar eller inte!!

Så, nu har jag fått vara lite nego! Nu ska jag ta och träna lite!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela