Thess Boberg

Mina Favorit Jeans Är Förstora!

Publicerad 2011-12-28 19:29:34 i Allting&Ingeting,

Det är ju orättvist! Majoriteten av alla jag känner pratar om att de går upp i vikt efter julen. Men min kropp tycker om "Tvärt-emot-leken" och tar bort några kilon istället. Så nu, hux flux, är mina favorit jeans jättepösiga i rumpan, så ja, nu har till och med den feta röven slängt bort lite vikt. KUL! Verkligen. Skit kul!
Nu måste det vända snart. Jag vill inte behöva köpa mindre byxor!
Ojoj vilket gnäligt inlägg det blev. De flesta tycker att man ska äta mer. Men om man blir illamående så fort man känner matlukten, ja, då är det inte så lätt att fortsätta äta när det tar stopp.

Aja, en annan har ju fått inloggning till universitetet. UNIVERSITETET!!! Fatta hur stort det är för lilla mig! En liten tös från Grillby.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela